Pesanan Untuk Makcik Cleaner

Posted by Rafhan on Monday 25 June 2012


Salam guys, kali ni nak share gambar yang sempat aku tangkap kat dalam bilik pantri kolej kediaman aku. Macam-macam la budak2 zaman sekarang ni. Ade ke bagi pesanan macam ni kat mak cik cleaner. Nak pecah perut aku ketawa baca pesanan dia. "Mak Cik, Nak tumpang letak barang. Nak minta tolong bagi makan ikan saya, naik sem ni saya ambik, 12 biji pagi dan petang". 

{ 6 orang bercakap... read them below or add one }

Izzati Tatie said...

Ya Allah.sweetnyer surat untuk makcik cleaner tuu..haha ;D

BUNGA said...

kena byr gaji kat makcik tu.. kesian makcik tu, bertambah kerja dia :)

Aliff Haikal said...

Okayy ini sumpah kelakar ! haha

Apple said...

Pandai2 budak sekarang.. haha..

najihahfara said...

hahahaha..kalau naik sem mati jangan pulak disalahkan mak cik cleaner

amirah said...

seriously raf? haha terbaik lah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...