Baju Makan Malam A.K.A Grand Dinner

Posted by Rafhan on Saturday 17 March 2012

Salam guys. Pernah x korang hadir ke majlis makan malam? Baju macam mana yang korang pilih ke majlis makan malam ek? Sebenarnya malam ni, aku akan pergi majlis makan malam anjuran Student tahun akhir fakulti kejuruteraan elektrik. Secara jujurnya, aku ni bukanlah seorang yang pandai berfesyen, tapi untuk menghormati tema yang telah ditetapkan oleh penganjur, aku cuba juga mencari pakaian yang sesuai untuk dipakai pada malam ni. Tema yang ditetapkan oleh penganjur adalah " Black & Red".

Ini salah satu fesyen makan malam yang aku jumpa kat internet. "The Tuxedo". Macam cerita Jackie Chan tu. Tapi baju ni nampak formal sangat lah. Mesti mahal ni, bajet aku ciput jer..

Hah, fesyen ni nampak stail dan tak terlalu formal. Aku rase klu ganti kemeja tu dengan T-shirt pun stylo jugak. Macam Korean style.

Eh, awek saper plak ni? Kan bagus klu ade couple untuk gi dinner malam ni.. Aku rase, klu pakai seluar jeans skinny macam awek ni stylo juga untuk gantikan seluar slack.. (Seluar jeans memang aku dah ada, so jimat duit xyah beli)

Oh, ni pun salah satu pilihan yang agak stylo. Tapi aku rase baju cam gini x sesuai dengan orang yang rendah cam aku ni. Sesuai untuk orang yang tinggi je.. Hermmm.....

Alamak, colourfull nyer.. Wah ini baru betul-betul K-POP. Silau mata mak, Nyah!!!!

Baju cam gini, boleh pakai ke bawak gi dinner? Mantap!!!

But, this is awesome one. Respect kat Hana Tajima. Walaupun suka berfesyen, but still tutup her aurat. Hana Tajima, jom teman saya gi dinner malam ni.

{ 1 orang bercakap... read them below or add one }

nurmisnan said...

hik3.. kalau ler Hana Tajima temankan kau
pegi dinner memang suspended lah aku kat kau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...