Terima Kasih, Anda Semua Adalah Pelengkap Hidup Ku.

Posted by Rafhan on Wednesday 1 September 2010

Kenapalah  Inbox kat email yahoo aku tibe2 penuh pada hari ini. Email yang memenuhi ruang inbox ku adalah email notification dari facebook. Oh, rupa-rupanya aku terlupa sesuatu yang penting dalam hidupku. Diam tak diam, umur aku sudah mencecah 24 tahun pada hari ini. Alhamdulillah, aku bersyukur kerana masih diberi kesempatan untuk hidup. Terima kasih kepada rakan-rakan yang wish guna facebook yer(x lupa juga kepada blogger-blogger yang ade wish). Aku ingatkan email ape yang memenuhi inbox ku. Aku teringat akan kisah yang diceritakan ibu, ketika dia  hendak melahirkan aku. Ketika itu, ibu baru sahaja menghadiri kenduri kahwin di kawasan kejiranannya. Pada waktu malam, ketika di rumah, ibu berasa sakit seperti ingin melahirkan. Ayah bergegas menghantar ibuku ke Hospital Besar Kuala Lumpur. Dan akhirnya pada 1 sept 1986,aku dilahirkan. Selepas ayah pergi menghadap Ilahi, ibu lah yang membesarkan aku sepenuhnya, sehingga aku mampu mengenal dunia seperti hari ini. Terima kasih ibu, terima kasih ayah, ahli keluargaku dan rakan-rakan ku. Anda semua adalah pelengkap hidupku....

p/s: serius, klu x dapat email notification dari facebook, memang terlupe hari ni besday aku. Thnx yer pada sesiapa yang ade wish besday utk aku.. 

{ 17 orang bercakap... read them below or add one }

Nurita Zakaria said...

nak wish kt sini...
happy birthday..
;)

adwafarahin said...

hepi beday...salam suda di hantar kpd syana yaman n die kim slm balik...

LILI said...

hapi besday....
cmne leh lupa besday sndri ni

aNa_mE said...

happy birthday =)

Elie Lily said...

selamat hari jadi..
semoga pnjang umur..
may God bless u.:)

p/s:smlm hari jadi elie..heee

Anonymous said...

happy birthday!!!

almutarjimah said...

Selamat hari lahir Rafhan.

NuSaNa NoSa 91 said...

slmt hari lahir~ ^_^

Cik Tim said...

heppy bufday yep.. ;D

smoga dimurahkan rezeki dan sentiasa dirahmati Allah.. ;D

NUNU EERA said...

bru 24 da lupe.. nnti klu da 34 mcm mna agknye ye..hehe...

black_mel said...

happy bday..wah..dah 24...tahniah2..semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..

♥Ismi Huda♥ said...

happy besday~!!!! sory lewat 1 ari.. ngeee~ wish u miles of smile.. ^^~

mrnoble said...

Happy belated birthday! :D

Orange Lover said...

happy belated beday.semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki

umi_e said...

Happy Birthday!

Semoga usia yang ada dirahmati oleh NYA...

BD Fabregas said...

hepi besday..
selamat datang ke dunia 24 tahun..

amirah said...

salam hari lahir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...