Sos Apai Boleh Buat Nasi Goreng?

Posted by Rafhan on Thursday 29 April 2021

Assalamualaikum guys, Baru je beli Sos Apai ni dari kawan saya di bangi tempoh hari. Katanya sos ni tak letak bahan pengawat dan sesuai sangat untuk yang ada allergic makanan laut.
Sebab utama aku beli sos apai ni sebab diorang cakap sos ni sesuai untuk orang yang nak cepat masak dan malas nak sediakan bahan bahan tumis macam bawang and so on. Bukan sahaja boleh buat masak char kuey teow, tapi boleh juga buat masak nasi goreng, mee goreng, shell out dan macam macam lagi. Lagi best bila boleh buat perapan nak bakar ayam atau daging. Ada siapa siapa pernah try makan sos apai ni ke? Bagi aku sos ni ok lah untuk orang yang malas nak sediakan bahan2 masak macam aku ni. So aku tak payah nak pergi makan kedai selalu. Boleh masak sendiri je kat rumah.

{ 0 orang bercakap... read them below or add one }

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...