Cara Keluarkan Air Mani Lelaki di Hospital

Posted by Rafhan on Saturday 5 January 2013


prosedur ujian air mani, air mani perempuan, air mani lelaki, biji kelentit, sapu air mani, buah dada, pancut muka isteri, prosedur pengambilan air mani, beromen dengan isteri, gambar payudara, batang panjang


"Cikgu, macamana cara nak keluarkan air mani lelaki? tanya seorang kawan perempuan ku kepada cikgu biologi ku "

Sampai ke hari ini, pertanyaan itu masih segar dalam ingatan aku, walaupun peristiwa tu dah berlaku 10 tahun yang lepas sewaktu aku di tingkatan 5 (biaserla, benda-benda lucah ni memang senang ingat). Sebenarnya, pada hari itu terdapat satu topik yang dibincangkan di dalam kelas biologi  iaitu "Permanian Beradas"

Cikgu biologi aku ni perempuan sebenarnya. Pada waktu tu dia ada la terangkan cara yang digunakan unuk mengatasi masalah kemandulan. Salah satu cara adalah permanian beradas. Menurut cikgu, permanian beradas merupakan kaedah dimana benih lelaki (sperma) dan benih perempuan (ovum) di ambil dan diletakkan di dalam satu tempat khas untuk disenyawakan. Lepas je penerangan tu, bermulalah satu sesi soal jawab yang sampai sekarang aku rasa x terjawab oleh cikgu aku tu..

Pelajar Perempuan : Cikgu, Sperma tu ada kat mana?
Cikgu Biologi: Ada dalam air mani
Pelajar Perempuan : Macamana nak ambil sperma?
Cikgu Biologi: Ambil dalam air mani
Pelajar perempuan : Macamana cara nak keluarkan air mani  lelaki? 
Cikgu Biologi : (Tersengeh  seketika sambil memandang pelajar lelaki). Hah, cuba tanya kat student lelaki, diorang mesti pernah buat.

Terus gamat satu kelas lepas cikgu aku jawab macam tu. Ada kawan-kawan lelaki aku yang berbisik sesama sendiri kata "melancap-melancap". Ergh, aku pun konpius jugak waktu tu, maklumlah umur baru setahun jagung waktu tu. Cikgu biologi aku pun satu, jawab soalan student x sampai habis. Kan sampai ke tua anak murid jadi konpius.

Baru-baru ini, aku ada baca satu artikel di internet tentang Analisa Air Mani atau Seminal Analysis (SA) yang ditulis oleh Dr. Adilah Ahmat dari Hospital Pantai Kuala Lumpur. (SA) adalah ujian yang dilakukan kepada pasangan yang mengalami masalah kemandulan. Beliau menerangkan doktor tidak akan melakukan sebarang sentuhan fizikal untuk mengeluarkan air mani lelaki, sebaliknya pesakit akan diminta mengeluarkan air maninya sendiri melalui kaedah masturbasi/melancap. Untuk yang tak biasa melakukan masturbasi, boleh dilakukan dengan bantuan pasangan/isteri melalui kaedah hubungan seks (tapi cara ni agak mahal sebab kena guna kondom khas). So, korang tak payah nak perasan yang akan ada nurse tolong korang keluarkan air mani yer !!!  Untuk lebih detail, korang boleh pergi ke blog Dr Adilah Ahmat.

Fuh, barulah terungkai segala persoalan selama ni. Pelik jugak bila fikir, bagaimana prosedur sampel air mani lelaki diambil untuk ujian di hospital atau klinik. Hurm, btw pendidikan seks di sekolah ni ada pro dan kontranya. Apa yang lebih penting jangan jadikan pendidikan seks sebagai rujukan untuk melakukan hubungan seks luar nikah tanpa termengandung, tetapi jadikan pendidikan seks untuk mendidik tentang bahayanya seks di luar nikah. Ok.. Selamat beramal...

{ 17 orang bercakap... read them below or add one }

ieza ashaari said...

soalan sama yang kami pernah tanya dalam kelas bio dulu.. hahaha..

lg 1, kami tanya, macammana sperma boleh masuk dlm rahim pulak cikgu? hahaha.. gittew.. :P

FaizalRSD said...

Cikgu sekolah dulu tak mau cerita,malu sangat.Dah tua-tua baru tau,itupun kena explore sdri,haha!

amirah said...

pernah baca juga.mmg kaedahnya adalah dengan mengeluarkan air mani sendiri atau bersama pasangan.

Orang Kita said...

haha,, nice info,,, ^^

Anonymous said...

Emm.... Susah ke ?

Miss Hana said...

Tadi bru study agme psl puasa, so. Cikgu ckp bdk laki selalubuat nk btlkan puase

Anonymous said...

Ala dorg cakap je dorg x tlg keluarkan wal hal ade jga Doc yg tlg keluarkan cuma bukan semua Doc..mungkin Doc yg gatal je la..aku penah alami sendiri aku tau la..Doc melayu dan bertudung lak tu..ape pn,mmg best cara Doc tu wat kat aku.. :)

Unknown said...

Hahaha..! Ada2 saja kau ni, ada pulak doc yang mau tolong, bertudung lagi tu, mesti kau minta ulang kan.?

aizat said...

Klinik mana bro?...

hani said...

mmg kawan saya nurse selalu lancapkan pesakit test air mani

Anonymous said...

melancap tak menyusahkan awek...huhu

Anonymous said...

Nak cari awek...

Anonymous said...

Aku pn prnh,dc yg gatal lncap smbil aku tdo,sdar2 hbs tilam bsh.

Unknown said...

Yeke hani..btol x mcm too..haha

Anonymous said...

Xde maruah

Anonymous said...

Ramai yg tipu ni..ada ker doc tolong lancapkan..

Unknown said...

Mai nk bgi masuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...