Ucapan Hari Lahir Paling Romantik

Posted by Rafhan on Thursday, 5 April 2012

Salam guys. Hari ni nak kongsi ucapan hari lahir / hari jadi yang paling romantik pernah aku dengar. Korang pernah tak tengok drama korea, bertajuk you are beautiful? Waktu tu, babak Go Mi Nam nak ucapkan selamat hari lahir kat Hang Tye Kyung. 


Sambil memeluk Hang Tye Kyung, Go Mi Nam berkata "Sejak hari ini,  hari awak dilahirkania adalah satu hari yang benar-benar berhargaTerima kasih kerana dilahirkan. "

Romantik kan? Touching habis.... Err, sejak bila pulak aku ketagih dengan drama korea ni?


“Since today is the day you were born, it is a truly precious day.
Thank you for being born.”
~Go Mi Nam

{ 2 orang bercakap... read them below or add one }

Blossom Heart said...

sy tgk cter ni..best..romantik n touching.. sweet.. :)

Rui Ning said...

not totally a correct translation bro....myb bleh ckp camni..oleh kerana hari ini ialah hari awak dilahirkan,ia adalah satu hari yang benar-benar berharga. Terima kasih kerana dilahirkan. "

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...